Τέλος στις ουρές για τα βιβλιάρια υγείας από τον Ιούνιο

oures

 Από το 2015 θα επιταχυνθεί η απονομή των συντάξεων

To ψηφιακό Εθνικό Μητρώο Ασφάλισης και Ασφαλιστικής Ικανότητας «Άτλας», παρουσίασε σήμερα ο υπουργός Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Πρόνοιας, κ. Γιάννης Βρούτσης, χαρακτηρίζοντας το νέο σύστημα ως την πιο σημαντική και ολοκληρωμένη μεταρρύθμιση του υπουργείου Εργασίας τις τελευταίες δεκαετίες, «η οποία αλλάζει ριζικά κάθε τι που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, ως προς την παρακολούθηση και τη διαχείριση της ασφαλιστικής διαδρομής κάθε πολίτη».

Το πρώτο όφελος από το σύστημα θα είναι η κατάργηση της θεώρησης των βιβλιαρίων υγείας σε δύο μήνες από σήμερα, την 1η Ιουνίου 2014. Η επιβεβαίωση της ασφαλιστικής ικανότητας θα γίνεται πλέον on line, χωρίς ουρές και ταλαιπωρία με το σύστημα «Άτλας» από τους ίδιους τους παρόχους υγείας.

Δεύτερο βήμα, από τον φετινό Νοέμβριο, νέοι ασφαλισμένοι – μετά την 1.1.1994 – θα μπορούν να βλέπουν στον υπολογιστή τους το σύνολο του ασφαλιστικού τους βίου με αποτέλεσμα ο χρόνος για την απονομή της σύνταξης να περιοριστεί δραστικά.

Αξιοποιούνται συνολικά, περισσότερες από 29 δισεκατομμύρια ψηφιοποιημένες ημέρες ασφάλισης από το 1970 έως σήμερα.

Η δημιουργία του συστήματος «ΑΤΛΑΣ» που έχει ήδη ξεκινήσει τους προηγούμενους μήνες από την ΗΔΙΚΑ, προχωρά με γοργούς ρυθμούς ωρίμανσης και θα είναι 100% έτοιμο ως το τέλος του 2015.

Επίσης ο διευθύνων σύμβουλος της ΗΔΙΚΑ κ. Χρήστος Χάλαρης δήλωσε τα εξής:

Σήμερα υλοποιούμε την online ενημέρωση των δύο εθνικών μητρώων και ταυτόχρονα ανασύρουμε και αναδεικνύουμε τα 29 δισεκατομμύρια ημερών ασφάλισης που παραμένουν διάσπαρτα στα πληροφοριακά συστήματα των ΦΚΑ και μερικώς αναξιοποίητα για δεκαετίες. Δημιουργούμε τη στέρεα βάση για την ανάπτυξη μιας δέσμης σύγχρονων ηλεκτρονικών υπηρεσιών προς τους ασφαλισμένους της χώρας, περιορίζοντας το χρόνο εξυπηρέτησης τους και το διοικητικό κόστος των ταμείων.

Με την υποστήριξη του Υπουργείου Εργασίας, την πολυετή εμπειρία των στελεχών της ΗΔΙΚΑ, και την αξιοποίηση των πόρων του ΕΣΠΑ καλύπτουμε συστηματικά μέχρι το 2015 την υστέρηση δεκαετιών και δημιουργούμε τελικά μια σύγχρονη τεχνολογικά, άρτια επιχειρησιακά δέσμη ηλεκτρονικών υπηρεσιών για τους ασφαλισμένους της χώρας».




Αφήστε μια απάντηση